onsdag 2 mars 2011

I sommar är det äntligen dags!

Tanken med den här bloggen var att vi skulle ha ett forum som alla kan komma åt, lika enkelt oavsett vart i landet vi bor. Ett ställe att planera, utbyta tankar och funderingar samt viktig information.

Till att börja med kan det vara bra om alla meddelar vilka datum som är möjliga, så vi kan starta med att se när äventyret kan bege sig!

Då vi förmodligen har olika mycket tid och även kommer resa från olika delar av landet, är en idé att vi sammastrålar i Kiruna. Flyg, tåg, bil? Ska resan utvecklas till något mer än själva bestigningen?

Det känns kul att planeringen har börjat! Personligen är det en dröm sedan långt tillbaka som uppfylls. Kul att ni hänger med!

/Natalie

1 kommentar:

  1. Drömmar är till för att uppfyllas!! =)
    Ser verkligen fram emot det, och har börjat titta lite på utrustning och så.. kommer länka det jag hittar som är prisvärt, billigt, bra eller inspirerande.. just nu kan jag tipsa om addnature.com, som har bra rea och bra saker.. De har butiker i Sthlm, så ni som bor där; kolla in! JAg skulle bosätta mig där om jag hade nära dit.. =)

    SvaraRadera